CB 1000R Neo Sports Café

Sirov, radikalan, retro.

NOVO ZA 2021. godinu – isporuka od maja u sve 3 boje.

Glavni model porodice Neo Sports Café dodatno je razvijen za 2021. i stoga je još jedinstveniji. Njegove minimalističke linije su agresivnije. Redizajnirani LED farovi i intrigantno dizajnirani točkovi samo potvrđuju izvrsnost dizajna. Promjene u dizajnu dodatno učvršćuju njegov status premium motocikla. CB1000R izdvaja se iz mase svojim dizajnom. To nije samo snažni naked motocikl. Pored vrhunskih mogućnosti supersportaša, nudi čisto estetsko zadovoljstvo svojim retro minimalističkim dizajnom. Hondini inženjeri dodali su mu snažnu karizmu i ličnost koje najbolje opisuje ‘Neo Sports Café’.

Novi Euro5 agregat ima nove PGM-FI elektroničke postavke ubrizgavanja za bolji odziv i još linearnije napajanje. Preuređeni 4-cilindraš dijeli preuzet je od Fireblade-a i ima snagu od 107kW i 104Nm. Obrtni moment je porastao u srednjim obrtajima, tamo gdje je najpotrebniji za dinamičnu cestovnu vožnju. U prve 3 brzine ubrzava čak i bolje od trkaćeg CBR1000RA. Klipovi su kovani kao u supersportskom Fireblade SP. Protuklizno kvačilo pomaže kod grubih prebacivanja stepena prijenosa jer održava motocikl mirnim.

Preko novog TFT displeya u boji i sistema glasovne kontrole (Honda Smartphone) možete upravljati svojim pametnim telefonom (pozivima, e-poštom, muzikom i navigacijom). Pored glasovne kontrole, moguća je i kontrola preko prekidača na lijevom upravljaču. Novi ekran omogućava 4 različita prikaza informacija. Ispod sjedišta je sada nova USB utičnica za punjenje uređaja. Samoisključujući pokazivači smjera nazad imaju ugrađenu funkciju kočenja u nuždi, upozoravajući treptanjem druge na opasnost u slučaju jakog kočenja.

Zahvaljujući reaktivnom okviru, vrhunskom podesivom Showa ovjesu i radijalno postavljenim prednjim kočnicama sa ABS-om, CB1000R je savršeno sposoban da parira supersportskim modelima na tehnički zahtjevnom putu.
Istovremeno, vlasnika ispunjava ponosom, dok se vozi motorom koji kombinira estetiku, emocije, performanse i najnoviju tehnologiju. Prednje USD FR Fork Big Piston (SFF-BP) savršeno rade svoj posao. Snaga se prenosi na cestu glomaznom zadnjom gumom širokom 190 mm. Jednokraka zadnja viljuška privlači pažnju.

Throttle By Wire (TBW) sistem nudi 3 unaprijed podešena režima vožnje i lično podesivi USER mod – Redukcija snage (P), kočenjem motorom (EB) i sistem za nadzor zadnjeg točka Honda Selectable Torque Control (HSTC). Podešava se tipkama na lijevom upravljaču. HSTC se može isključiti.
RAIN mode – manja snaga, srednje kočenje motorom i osjetljiv HSTC sistem. Snaga je ograničena uglavnom u prve tri brzine.
STANDARD mode – srednja snaga, srednje kočenje motorom i srednje osjetljiv HSTC. Snaga je ograničena uglavnom u prva dva stupnja prijenosa. Kod djelomičnog davanja gasa okretni moment je donekle ograničen. Omogućava manje proklizavanje zadnjeg točka i podizanje prednjeg točka.
SPORT mode – velika snaga, manje kočenje motorom, manja osjetljiv HSTC. Nudi punu snagu i obrtni moment.
USER mode – za lična podešavanja snage, kočenja motorom i HSTC parametara.

Originalna dodatna oprema po želji – vizir, poklopac zadnjega sjedišta, Quickshifter sistem za promjenu brzina bez kvačila (gore/dolje)…

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CB 1000R Neo Sports Cafe

Cijena do registracije

27.500,00

Akcijska cijena

Vrsta : Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Zapremina : 998cm3
Promjer x hod : 75 x 56.5mm
Omjer kompresije : 11.6: 1
Snaga : 107 kW na 10.500 obrtaja
Okretni moment : 104 Nm na 8.250 obrtaja

Napajanje gorivom : PGM-FI electronic fuel injection
Kapacitet spremnika goriva : 16,2L
Potrošnja goriva : 17,2 km/L

Pokretanje : Electric
Kapacitet baterije : 12V/8.6AH

Kvačilo : Wet, multiplate with coil springs
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac

Tip : Čelični Mono-backbone
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2,120 x 789 x 1,090mm
Međuosovinski razmak : 1,455mm
Ugao glave upravljača : 25°
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 135mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 212 kg

Prednji ovjes : Showa SFF-BP USD viljuška
Stražnji ovjes : Showa monoshock

Dimenzija prednje gume : 120/70-ZR17M/C (58W)
Dimenzija stražnje gume : 190/55-ZR17M/C (73W)

Prednje kočnice : 310 x 4.5mm dual hydraulic disc with 4-piston (*Combined 3-piston) callipers, floating rotors (*ABS) and sintered metal pads
Stražnje kočnice : 256 x 5mm hydraulic disc with dual-piston calliper (*ABS) and sintered metal pads

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

honda-CB1000R-logo-2

Video