GL 1800 Gold Wing Tour

DCT + Air Bag

GL1800DA će biti dostupan u 3 boje u sezoni 2022.

Honda je dodatno poboljšala svoj top model Gold Wing Tour DCT, koji je sada kompatibilan sa Apple CarPlay™ za iPhone i Android Auto™ za druge pametne telefone. Audio sistem visokih performansi još je bolji, a suvozač na desnoj strani ima i prekidač za upravljanje sistemom. Srednji kofer je povećan na 61L i također mogu se smjestiti 2 velike integralne kacige. Novo sjedišto izrađeno je od boljeg materijala, još bolja je udobnost sjedišta i opuštenije držanje suvozača. Standardno su dodana LED svjetla za maglu.

Gold Wing Tour DCT sa revolucionarnim 7-stepenim automatskim mjenjačem 3. generacije sa dvija kvačila i opcijom manuelnog mjenjača Dual Clutch Transmission (DCT). Hondin jedinstveni DCT automatski mjenjač savršen je za novi Gold Wing. Otklanja mogućnost pogrešne promjene stepena prijenosa, neželjenog gašenja motocikla i olakšava rad vozaču, posebno u gradskoj vožnji. Zupčanici su prilagođeni za duga putovanja. Prebacivanje je iznimno mekano i brzo te osigurava stalan prijenos snage. Smanjuje se buka pri prebacivanju.

Postoje 2 načina mijenjanja brzina:
– Ručni MT potpuno prepušta prebacivanje sa tipkama na lijevom upravljaču
– Automatski D prepoznaje različite uvjete vožnje i prilagođava se kako bi vožnju učinio ugodnijom.
U automatskom načinu rada DCT također omogućuje ručnu intervenciju tipkama na lijevoj ručki upravljača. U odgovarajućem trenutku, sistem se automatski vraća u automatski način rada.

DCT ima ugrađenu funkciju za pješaćenje (Walking Mode) s 1,8 km/h naprijed i 1,2 km/h unatrag, kojom se jednostavno upravlja s +/- prekidačima na lijevom upravljaču. U DCT verziji, Idle Stop sustav isključuje agregat nakon tri sekunde mirovanja i ponovno ga pokreće pri ubrzavanju. To dodatno smanjuje potrošnju goriva i onečišćenje. Stop u praznom hodu može se isključiti po želji.

4 načina vožnje također određuju rad DCT mjenjača:
– TOUR za meko prebacivanje u rasponu od nižih do viših brzina
– SPORT za izravnije prebacivanje brzina u rasponu od srednjih do visokih okretaja
– ECON za meko prebacivanje u rasponu od niskih do srednjih brzina
– RAIN za meko i sporije prebacivanje brzina u rasponu od niže do veće brzine

Honda Gold Wing je sinonim za ultimativno putovanje od 1975. godine. Kombinira udobnost, prestiž i neviđenu kvalitetu. Novi GL1800 Gold Wing Tour DCT zadržava sve to i ostaje prestižni dugolinijski motocikl za dvoje. Bogata standardna oprema ne ostavlja nikakve sumnje. Nakon precizne izrade i upotrijebljenih materijala, odmah se uočava da se radi o Hondinoj perjanici. Inženjeri su posvetili ogromnu pažnju udobnosti, usmjeravanju topline i protoka zraka. Manji otpor zraka također pomaže u smanjenju potrošnje goriva. Sjedala su odvojena tako da vozač može nesmetano uživati ​​u vožnji, a suvozač uživa u naslonjaču. Udobno vozačko sjedalo olakšava dohvat tla nogama.

Nakon velikog remonta u sezoni 2018., Honda Gold Wing Tour je kompaktnija i lakša. Oblik je atletski i sugerira više dinamike. Ažurirana legendarni 6-cilindarski bokser agregat dobiva više snage zahvaljujući tehnologiji sa 4 ventila i najsavremenijoj elektronici sa Throttle By Wire (TBW) sistem, koji nudi 4 načina vožnje, Honda Selectable Torque Control sistem protiv proklizavanja i (Hill Start Assist) Pomoć pri kretanju uzbrdo. Ima novi aluminijski okvir i patentiranu prednju dvostruku viljušku (wishbone). Ovjes je elektronski podesiv. Električni vizir je bezstepeno podesiv i po visini i po nagibu. Udobnost vozača osiguravaju Smart Key, Apple CarPlay i Android Auto, Blootooth, dvije USB Type-C utičnice i 7-inčna navigacija.

Sva svjetla su izrađena u LED tehnologiji. U donjem dijelu farova koristi se 5 poliranih optičkih leća koje svjetlu daju poseban pečat. Pokazivači smjera integrirani su u retrovizore i automatski se isključuju. Tempomat je u svakom pogledu poboljšan zahvaljujući TBW-u. Prekidač se nalazi na desnoj strani upravljača. Odabrana brzina je jasno prikazana na ekranu. Instrument ploča je iznimno luksuzna sa naglaskom na dubini i kontrast. 7-inčni TFT zaslon u boji uredno donosi sve potrebne informacije. Pritisak u gumama prikazuje se brojem. Jačina prikaza informacija prilagođava se automatski, ali je možete odabrati sami. Zahvaljujući ‘žirokompasu’, navigacijski signal je kontinuiran čak i u tunelima. Tijekom vožnje možete kontrolirati neke navigacijske funkcije. Trodimenzionalni dvobojni amblem Gold Wing našao je svoje mjesto u sredini kontrolne ploče i na pametnom ključu. Prekidačem za paljenje i bravom upravljača može se upravljati pametnim ključem, koji uključuje ključ za slučaj nužde za svaki slučaj. S pametnim ključem možete aktivirati bljeskanje svih žmigavaca kako biste lakše locirali svoj motocikl. Sva 3 kofera se otključavaju tipkom na pametnom ključu. Hidraulički Amortizeri poklopca kofera omogućuju meko otvaranje.

Inovativni prednji ovjes (wishbone) smanjuje trenje i 30% mekši čini vožnju udobniju više od običnih teleskopskih vilica . Pritom je za okretanje potrebno 40% manje energije, što motociklu daje zavidnu upravljivost. Osjećaj na upravljaču je potpuno prirodan. Rad ovjesa se podešava prema odabranom načinu vožnje. Također predopterećenje stražnje opruge, gdje možete dodatno odabrati opterećenje: vozača, vozač + prtljag, vozača + suvozača, te puno opterećenje. Postavlja se prekidačem i postavka je prikazana na ekranu. Napredni i lakši ABS kočioni sistem u kombinaciji sa dvostrukim kombiniranim kočionim sustavom (D-CBS) optimalno raspoređuje učinak kočenja između dva točka. Karakteristike kočenja prilagođene su odabranom načinu vožnje.

Bit Gold Winga je njegov 6-cilindarski bokser motor sa Euro5 specifikacijom, koji nudi ogromnu količinu okretnog momenta čak i pri najnižim brzinama. Tipičan osjećaj davanja moći brzo postaje ovisnost. Maksimalna snaga je 93kW (126KS) pri samo 5500/min, a okretni moment je moćnih 170Nm pri 4500/min. Auspuh daje dubok i snažan zvuk, bez nepotrebne buke. ISG (Integrirani Starter Generator) kombinira alternator i starter u jednu komponentu i štedi 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje agregata.

Dodani Throttle By Wire (TBW) sistem donio je sa sobom izbor od 4 načina vožnje koji mijenjaju karakter agregat i isporučuju snagu. Također su se promijenile postavke Hondine kontrole okretnog momenta (HSTC), prigušenja ovjesa i pripadajućih ABS kočnica – dvostrukog kombiniranog kočionog sustava (D-CBS).
TOUR način rada – za udobnost i snagu.
SPORT način rada – za snažno ubrzanje i čvrst ovjes.
ECON način rada – za lako krstarenje i maksimalnu ekonomičnost.
Način rada RAIN – za mokre i klizave uvjete vožnje.
U sva 4 načina rada, HSTC sistem omogućuje stalnu kontrolu pogona na zadnji točak.

ISG (Integrated Starter Generator) kombinira alternator i starter u jednu komponentu i štedi 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje agregat sa Idle Stop sustavom u DCT verziji, koji isključuje agregat nakon tri sekunde mirovanja i ponovno ga pokreće prilikom dodavanja gas. To dodatno smanjuje potrošnju goriva i onečišćenje. Idle Stop u praznom hodu može se isključiti po želji. Radi lakšeg pokretanja uzbrdo, Gold Wing standardno ima sistem pomoći pri kretanju uzbrdo (HSA), koji motocikl drži 3 sekunde čak i kada je ručica kočnice puštena.

Originalna dodatna oprema na upit:
– Podesivi deflektori za ruke i torzo
– Fiksni deflektori za noge i stopala
– Unutrašnje torbe za kofere
-…

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

GL 1800 Gold Wing DCT

Cijena do registracije

76.000,00 KM

Akcijska cijena

Vrsta : Šesterocilindrični boxer vodom hlađeni, 4-takta 24-ventila SOHC
Zapremina : 1.833 cm3
Promjer x hod : 73 x 73mm
Omjer kompresije : 10,5: 1
Najveća snaga : 93kW / 5.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 170Nm / 4.500min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 5,6L

Napajanje gorivom : PGM-FI elektronsko ubrizgavanje goriva sa automatskim čokom
Promjer usisnika : 50mm
Pročistač zraka : Papirnati pročistač zraka
Kapacitet spremnika goriva : 21,1 litar
Potrošnja goriva : 5,5L / 100km

Kapacitet baterije : 12V/20AH

Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Vrsta kvačila : dvostruko hidraulično
Mjenjač : DCT automatski 7-brzina i rikverc
Završni prijenos : Zatvoreni kardan

Tip : Aluminijska, dvostruke grede
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.615 x 905 x 1.430mm
Međuosovinski razmak : 1,695mm
Ugao glave upravljača : 30,5°
Trag točkova : 109mm
Krug okretanja : 3.4m
Visina sjedala : 745mm
Visina od tla : 130mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 385kg

Prednji ovjes : Double Wishbone
Stražnji ovjes : Pro-Link

Prednja felga : 18 x MT3,5
Stražnja felga : 16 x MT6,0
Dimenzija prednje gume : 130/70R-18
Dimenzija stražnje gume : 200/55R-16

Prednje kočnice : 320 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa 6-klipnim kliještima, plivajuči dikovi i sinterovane disk pločice. Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
Stražnje kočnice : 316 x 11mm ventilirani disk sa 3-klipnim kliještima. Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

Goldwing_GL1800_Logo

Video

Play Video