NC 750X ABS / DCT

Avantura je stanje uma

Crossover NC 750X je dio porodice NC koja se pojavila prije 4 godine i nudi agilnost i položaj vozača off-road motocikala, ali s upravljanjem, stabilnošću, performansama i snažnim kočnicama cestovnog motocikla. Garantuje dobru zabavu i dizajniran je da pruža svim vozačima, uzbudljivu i strastvenu vožnju uz jednostavnost i praktičnost svakodnevnog korištenja.

Novo za 2018: NC modeli sad su serijski opremljeni sa Honda Selectable Torque Control (HSTC) u dva stepena rada, a koji se može isključiti, gornja granica max. obrtaja je podignuta za 900 obrtaja na 7500rpm, povečana autonomija na 400 km.

2016. evolucija modela NC750X, unaprijeđen je dizajn dajući motociklu više robusniji adventure izgled, unapređen je komfort za vozača i na zadnjem sjedištu.

Veči vjetrobran za 7cm pruža bolju zaštitu od vjetra, spremnik za kacigu je povečan sa 21L na 22L sa poklopcem koji ima sa gornje strane korisne šine. Takođe novitet su i LED svijetla naprijed i nazad kao i nova instrumet ploča sa mogućnošću mjenjanja boje displeja.

Novost je i u DCT verziji mjenjača čiji je softver nadograđen za više prirodniji osječaj kvačila na otvaranju i zatvaranju gasa. Za sportskiju vožnju sada ima mogućnost i 3 nivoa S moda vožnje za bolje promjene brzina u AT modu i sa podignutim limitom obrtaja za prebacivanje u nižu brzinu u MT modu.

Nove su i prednje Showa Dual Bending Valves viljiške kao i mogućnost podešavanja preopterečenja opruge zadnje viljuške. Novi je i auspuh sa kojim je smanjena težina i postignut dublji zvuk motora
Pogonski agregat pruža vrlo moćan okretni moment u rasponu od niskih do srednjih okretaja motora, i sve to uz nisku emisiju izduvnih gasova. Zahvaljujući novom agregatu motocikl se odlikuje izvanredno niskom potrošnjom goriva. Novi NC 750X nudi mogućnost uživanja u vožnji sa novim motorom i sa opcijom Hondine Dual Clutch transmisije koja nudi i manuelno i automatsko upravljanje.

Motocikl je opremljen sa vrlo praktičnim pretincem za integralnu kacigu koji se nalazi u prostoru gdje „konvencionalni“ motocikli imaju rezervoar sa gorivom.
Motocikl je sa C-ABS-om koji pruža još veću sigurnost u vožnji.

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

NC 750X ABS
NC 750X ABS DCT

Cijena do registracije

15.500,00 KM
17.100,00 KM

Akcijska cijena

Vrsta : Dvocilindrični paralelni, vodom hlađeni SOHC
Zapremina : 745cm3
Promjer x hod : 77 x 80mm
Omjer kompresije : 10.7:1
Najveća snaga : 40,3kW/6.250min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 68Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja :
Manuelni mjenjač – 3,8L
DCT – 4,1L

Napajanje gorivom : PGM elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 14,1 litra
Potrošnja goriva : 28,9 km/L

Pokretanje : Elektropokretač Kapacitet baterije : 12V/11,2 AH

Kvačilo :
Manuelni mjenjač – Uljno višelamelno kvačilo
DCT – Uljno više lamelno dvostruko kvačilo
Mjenjač :
Manuelni – 6-brzinski manuelni mjenjač
DCT – 6-brzinski mjernjač sa tri načina rada:
– D mod
– S mod
– Manual mod
Završni prijenos : O-ring lanac

Tip : Čelični okvir
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.210 x 840 x 1,285mm
Međuosovinski razmak : 1,540mm
Ugao glave upravljača : 27°
Trag točkova : 110mm
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 165mm
Težina sa punim spremnikom goriva :
Manuelni – 219kg
DCT – 229 kg

Prednji ovjes : 41mm teleskopska vilica, hod 153,5mm
Stražnji ovjes : PRO-LINK vilica sa mono amortizerom, 150 mm

Prednji točak : Aluminijske sa više krakova
Stražnji točak : Aluminijske sa više krakova
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT4.5
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C (58W)
Dimenzija stražnje gume : 160/60 -ZR17M/C (69W)

Prednje kočnice : 320mm hidraulični disk sa dvoklipnim kočionim kliještima ABS i CBS
Stražnje kočnice : 240mm hidraulični disk sa jednoklipnim kočionim kliještima ABS i CBS

Sigurnosni sistem : HISS
Prednje svjetlo : LED
Zadnje svijetlo : LED

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

nc750xCrop

Video

Play Video