CRF 300 Rally

Izdržljiv i ekonomičan

Za zahtjevnije korisnike Honda je ponudila i repliku CRF300LR Rally, koja svojim izgledom i bogatom opremom vjerno prati specijalitete relija.

Svježe dizajnirani CRF300LR Rally je lakši, jači i još sofisticiraniji od svog prethodnika. Dizajn sugeriše da je napravljen i za duža putovanja. Veliki vizir, plastike na prednjoj bočnoj strani i štitnici za ruke pružaju odličnu zaštitu od vjetra i drugih vremenskih uvjeta. Dvostruki asimetrični LED far daje mu poseban pečat. Žmigavci se takođe izrađuju u LED tehnologiji. Prednje sjedalo je uže kako bi se lakše dosegnulo tlo, a zadnje u dijelu za sjedenje je šire za veću udobnost pri dužim vožnjama. Zbog toga novo sjedište ima i ‘gumeni’ nosač.

Veći Euro5 motor dobio je 10% više snage i 18% više obrtnog momenta. Ovo, u kombinaciji sa 4 kg manjom ukupnom težinom, znači 13% bolji omjer snaga/težina i posljedično značajno veće performanse. Kraći omjeri prijenosa čine ga još agilnijim, dok duža 6. brzina pruža udobnost putovanja. Klizna spojka pomaže da motocikl ostane stabilan čak i u teškim promjenama na niže.

Upravljanje na putu i van ceste je poboljšano novom stražnjom aluminijskom viljuškom, novim okvirom, povećanim razmakom od tla (sa 255 mm na 285 mm), dužim hodom ovjesa (prednji i stražnji sada 260 mm), obrnutim prednjim viljuškama USD, ..
Poboljšana ergonomija vozača također omogućava veću kontrolu nad motociklom. Kočioni diskovi su poput CRF450R. 2-kanalni ABS sistem protiv blokiranja kočnica je standardan. Lagani aluminijski kotači smanjuju težinu i doprinose boljim performansama ovjesa. Površina kotača ‘Aluminite’ je polirana do sjaja. Točkovi su tipično terenski u dimenzijama od 21” prednji i 18” zadnji za stabilnost na zahtjevnom terenu. Takođe omogućavaju ugradnju više off-road guma, ako to želite. Krug okretanja je samo 2,3 m i omogućava manevrisanje na uskim gradskim ulicama ili van puteva.
LCD displej prikazuje brzinu, tahometar, prosječnu brzinu, izabranu brzinu, potrošnju goriva, štopericu,…

Ovaj motocikl uspješno kombinuje svakodnevnu upotrebljivost kao i uživanje na avanturističkim izletima. Ekonomičan agregat troši samo 3,1 litar na 100 kilometara. Također će vas ugodno iznenaditi niskim troškovima održavanja, jer mu je potreban samo redovan servis svakih 12.000 km ili jednom godišnje. Sve to uz poslovičnu Hondinu pouzdanost i izdržljivost.

Originalna dodatna oprema: kofer od 38l sa držačem, zaštita jedinice,…

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CRF 300 Rally ABS

Cijena do registracije

14.700,00 KM

Akcijska cijena

Vrsta : Jednocilindrični, vodom hlađeni, DOHC
Zapremina : 286cm3
Promjer x hod : 76,0 x 63,0mm
Najveća snaga : 20,1kW / 8500rpm
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 26,6Nm / 6750rpm

Napajanje gorivom : PGM-F1
Kapacitet spremnika goriva : 12,8 litra
Potrošnja goriva : 3,1L / 100km

Kvačilo : Uljno, višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski mjenjač
Završni prijenos : Lanac

Tip : Čelični okvir
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2230 x 920 x 1415mm
Međuosovinski razmak : 1455mm
Visina sjedala : 885mm
Visina od tla : 275mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 153kg

Prednji ovjes : 43mm teleskopska vilica Upsidedown
Stražnji ovjes : PRO-LINK

Prednja felga : 21
Stražnja felga : 18
Dimenzija prednje gume : 80/100-21 M/C 51P
Dimenzija stražnje gume : 120/80-18 M/C 62P

ABS sistem : 2-kanalni ABS
Prednje kočnice : 296mm disk sa dvoklipnim klještima
Stražnje kočnice : 220mm disk sa jednoklipnim klještima

Prednje svjetlo : LED
Zadnje svijetlo : Halogeno

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

The new CRF300L and CRF300 RALLY – Honda’s lightweight dual-purpose bikes receive major updates