VFR 1200X Crosstourer

ABS / DCT​

Honda je proširila svoju gamu naprednih modela sa V4 pogonskim agregatom predstavljajući novi Crosstourer, prethodno predstavljenim kao koncept 2010. godine na EICMA sajmu u Milanu.

Crosstourer garantuje potpunu zabavu i emocije pravog tourer motocikla, sa uspravnim položajem sjedenja te upravljivošću pravog Adventure motocikla, pogonjenog pouzdanim Hondinim V4 agregatom.

Razvojni team na čelu sa Yosuke Hasegawa (Vođa Projekta) imali su misao vodilju stvoriti motocikl koji će vozaču prenijeti izazov te želju za avanturom. Cilj je bio stvoriti motocikl koji će biti prikladan za svakakve uvjete korištenja, Vaš pouzdani “prijatelj” na putovanjima i koji će istovremeno objediniti jedinstveni dizajn i vrhunsku tehnologiju.

Crosstourer kombinira značajke Sport-Tourer motocikala, sa snažnim V4 pogonskim agregatom preuzetim sa VFR1200F, te s obilježjima off-road motocikala kao što su dugi hod ovjesa te uspravan sjedeći položaj što osigurava vrhunsku upravljivost i kontrolu nad motociklom.

Takva kombinacija čini Crosstourer apsolutno jedinstvenim i svestranim, u stanju uhvatiti se u koštac s teškim makadamskim putevima, a da pritom zadrži vrhunsku kvalitetu vožnje i omogući preciznu kontrolu pri svakoj brzini, zahvaljujući uspravnom položaju sjedenja koja osigurava udobnost i savršenu vidljivost.

Opremljen je snažnim V4 agregatom koji pruža odličan okretni moment i elastičnost u obje varijante, s normalnim mjenjačem ili u varijanti sa DCT (Dual Clutch) mjenjačem sa dvostrukom spojkom, gdje vozač može odabrati potpuno „automatski“ rad mjenjača ili „manualni“ mod, putem kojega jednostavnim pritiskom na tipke na volanu mijenja stupnjeve prijenosa uz mogućnost izmjene automatskog ili manualnog načina rada u bilo kojem trenutku. Serijski je opremljen sa TCS sistemom protiv proklizavanja pogonskog kotača kako bi se osigurala maksimalna sigurnost na svim podlogama, bez obzira na vremenske uvjete.

To je razlog zašto Crosstourer postavlja nove standarde u segmentu „adventure“ motocikala: jedinstvena kombinacija performansi V4 motora, najnaprednije tehnologije kako bi se povećala sigurnost i užitak u vožnji (C-ABS, TC sistem protiv proklizavanja i mjenjač sa dvostrukom spojkom) odličan sistem ovjesa i sve to „upakirano“ u aluminijsku šasiju koja osigurava maksimalnu stabilnost i izvrsnu voznost motocikla.

Za 2014. Crosstourer je dobio nova poboljšanja: Torque Control sistem je sad umjesto jednostepenog od 2014. je trostepeni i po želji se može potpuno isključiti, žmigavci koji se sami isključuju, dorađena softverska shema mjenjača za model sa DTC mjenjačem, poboljšani komfor sjedišta i opcijski se može dobiti sjedište podesivo 20 mm po visini. Od 2016. serijski dođe sa 12V utičnicom i lako podesivim vjetrobranom.

Motocikl je pokriven standardnim tvorničkim jamstvom u trajanju od 3 godine bez obzira na prijeđenu kilometražu.

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

VFR 1200X ABS
VFR 1200X ABS – DCT

Cijena do registracije

29.900,00
31.900,00

Akcijska cijena

Vrsta : Četverocilindrični u V pod kutem od 76°, vodom hlađeni, unicam 16 ventila
Zapremina: 1.237cm3
Promjer x hod : 81 x 60mm
Omjer kompresije : 12:1
Najveća snaga : 95kW/7.750min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 126Nm/6,500min-1 (95/1/EC)

Napajanje gorivom : PGM elektronsko ubrizgavanje
Promjer usisnika : 44mm
Pročistač zraka : Papirnati pročistač impregniram uljem
Kapacitet spremnika goriva : 21,5 litara

Sistem paljenja : Kompjutersko kontrolirano digitalno-tranzistorsko sa elektronskim pretpaljenjem
Tip svjećice : IMR8E-9HES NGK VUH24ES DENSO
Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/11.2 AH (YTZ14S)
Glavno svjetlo : 12V, 55W x 1 (kratko)/55W x 1 (dugo)

Kvačilo : Uljno više lamelno kvačilo/ Uljno više lamelno dvostruko kvačilo
Vrsta kvačila : Manualno kvačilo / opcija DCT
Mjenjač : 6 stupanjski manualni mjenjač / opcija DCT
Primarna redukcija prijenosa : 1.738
Odnos brzina :
1. 2.600 (DCT 2.250)
2. 1.600 (DCT 1.700)
3. 1.260 (DCT 1.304)
4. 1.076 (DCT 1.107)
5. 0.961 (DCT 0.967)
6. 0.897 (DCT 0.886)
Završna redukcija : 2.699 (DCT 2.706)
Završni prijenos : Zatvoreni kardan

Tip : Aluminijski dvostruke grede
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2,285 x 915 x 1,335mm
Međuosovinski razmak : 1,595mm
Ugao glave upravljača : 28°
Trag točkova : 107mm
Visina sjedala : 850mm
Visina od tla : 180mm
Težina sa praznim spremnikom goriva : 275 kg / 285 kg DCT

Prednji ovjes : 43mm upside down teleskopska vilica, sa podesivim hidrauličkim prigušenjem, predopterećenjem te povratom
Stražnji ovjes : PPRO-LINK vilica sa plinskim mono amortizerom, podesivo predopterećenje te povrat

Prednji točak : Bez zračnice sa žicama
Stražnji točak : Bez zračnice sa žicama
Prednja felga : 19 x MT 2.5
Stražnja felga : 17 x MT4
Dimenzija prednje gume : 110/80 -R19
Dimenzija stražnje gume : 150/70 -R17
Pritisak u prednjoj gumi : 250kPa
Pritisak u stražnjoj gumi : 290kPa

Prednje kočnice : 310mm dvostruki hidraulični disk, CBS – ABS Stražnje kočnice : 276mm hidraulični disk CBS – ABS

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

VFR-1200-CC-X-logo-honda