


GL 1800 Gold Wing Tour
DCT + Air Bag
Honda Gold Wing je sinonim za vrhunsko putovanje od 1975. godine. Kombinuje udobnost, prestiž i neuporediv kvalitet. Bogata standardna oprema ne ostavlja nikakvu sumnju. Pažljiva izrada i korišteni materijali odmah jasno daju do znanja da je ovo Hondin vodeći model. Honda Gold Wing ostaje kraljica putovanja.
Honda je dodatno poboljšala povezivost sa Apple CarPlay™ za iPhone i Android Auto™ za druge pametne telefone dodavanjem opcije Wi-Fi veze. Audio sistem je također poboljšan snažnijim zvučnicima za vrhunski kvalitet zvuka. Pojednostavljena Bluetooth veza za interfon omogućava ugodniju komunikaciju između vozača i suvozača. Početni ekran ‘Home Bar’ je također pojednostavljen za lakše i brže korištenje funkcija Apple CarPlay™ i Android Auto™.
Legendarni uglađeni 6-cilindrični bokser motor sa 1833 ccm i novim postavkama ECU-a sada je u skladu sa najnovijim Euro5+ standardima.
Gold Wing Tour DCT sa revolucionarnim 7-brzinskim automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom 3. generacije i opcijom ručnog mijenjanja brzina. Dual Clutch Transmission (DCT). Hondin jedinstveni DCT automatski mjenjač savršeno je prilagođen novom Gold Wingu. Eliminiše mogućnost pogrešnog mijenjanja brzina, neželjenog gašenja motora i olakšava vozaču vožnju, posebno u gradskoj vožnji. Brzine su prilagođene za duga putovanja. Mijenjanje brzina je izuzetno glatko i brzo i osigurava konstantan prijenos snage. Buka prilikom mijenjanja brzina je smanjena.
Dostupna su 2 načina mijenjanja brzina:
– ručni MT vam ostavlja potpunu slobodu mijenjanja brzina pomoću dugmadi na lijevom upravljaču
– automatski D prepoznaje različite situacije u vožnji i prilagođava im se kako bi vožnja bila ugodnija.
U automatskom režimu, DCT također omogućava ručnu intervenciju pomoću dugmadi na lijevom upravljaču. U odgovarajućem trenutku, sistem se vraća u automatski režim.
DCT ima ugrađeni režim kretanja sa brzinom naprijed od 1,8 km/h i brzinom nazad od 1,2 km/h, koji se lako kontroliše pomoću +/- prekidača na lijevom upravljaču. Sistem Idle Stop u DCT verziji isključuje motor nakon tri sekunde neaktivnosti i ponovo ga pokreće kada se okrene ručica gasa. Ovo dodatno smanjuje potrošnju goriva i zagađenje. Funkcija gašenja u praznom hodu može se po želji isključiti.
4 načina vožnje također određuju rad DCT mjenjača:
– TOUR za glatko mijenjanje brzina u rasponu od nižih do viših okretaja
– SPORT za direktnije uključivanje brzina u rasponu od srednjih do viših okretaja
– ECON za glatko mijenjanje brzina u rasponu od nižih do srednjih okretaja
– RAIN za glatko i sporije mijenjanje brzina u rasponu od nižih do viših okretaja
Inženjeri su posvetili veliku pažnju udobnosti, upravljanju toplinom i protoku zraka. Manji otpor zraka također doprinosi manjoj potrošnji goriva. Sjedala su odvojena tako da se vozač može nesmetano koncentrirati na vožnju, dok se suvozač naslanja i uživa. Udobno vozačevo sjedište olakšava dosezanje tla nogama. Centralni kofer je zapremine 61L i 2 velike integralne kacige stanu u kofer. Sjedalo je sada napravljeno od boljeg materijala, udobnost sjedenja je još bolja, a držanje suvozača je opuštenije. Električni vizir se beskonačno podešava po visini pomoću prekidača na lijevoj strani upravljača. Iz ponude dodatne opreme možete birati: viši vizir za potpunu zaštitu od vjetra, podesive deflektore za ruke i tijelo te fiksne deflektore za noge i stopala. LED svjetla za maglu uključena su kao standardna oprema.
Nakon posljednje velike renovacije, Honda Gold Wing Tour je kompaktnija i lakša. Oblik je atletski i sugerira više dinamike. Ažurirani legendarni 6-cilindrični bokser Euro5+ motor dobio je više snage zahvaljujući tehnologiji sa 4 ventila i najsavremenijoj elektronici sa sistemom Throttle By Wire (TbW), koji omogućava 4 načina vožnje, Honda Selectable Torque Control i Hill Start Assist. Ima novi aluminijski okvir i patentiranu viljušku sa dvostrukim poprečnim ramenom. Ovjes je elektronski podesiv. Električni vizir se može beskonačno podešavati i po visini i po uglu. Udobnost na najvišem nivou osiguravaju: odvojeno grijana sjedišta, grijani upravljač, Smart Key, Apple CarPlay™ i Android Auto™, Bluetooth, dva USB tip-C priključka i navigacija sa 7-inčnim ekranom.
Sva svjetla su izrađena u LED tehnologiji. Donji dio farova koristi 5 poliranih optičkih sočiva, koja svjetlu daju poseban dodir. Pokazivači smjera su integrirani u retrovizore i mogu se automatski isključiti. Tempomat je poboljšan u svakom pogledu zahvaljujući TbW-u. Prekidač se nalazi na desnoj strani upravljača. Odabrana brzina se jasno prikazuje na ekranu. Kontrolna tabla je izuzetno luksuzna s naglaskom na dubinu i kontrast. TFT ekran u boji od 7 inča uredno pruža sve potrebne informacije. Pritisak u gumama se prikazuje u brojkama. Intenzitet prikaza informacija se automatski podešava, ali ga možete sami odabrati. Navigacijski signal je kontinuiran čak i u tunelima zahvaljujući ‘žirokompasu’. Neke navigacijske funkcije mogu se koristiti tokom vožnje. Trodimenzionalni dvobojni amblem Gold Wing pronašao je svoje mjesto u središtu kontrolne ploče i na pametnom ključu. Paljenje i zaključavanje upravljača mogu se upravljati pametnim ključem, koji uključuje i ključ za hitne slučajeve za svaki slučaj. Pomoću pametnog ključa možete pokrenuti treptanje svih pokazivača smjera kako biste lakše pronašli svoj motocikl. Pomoću dugmeta na pametnom ključu, sva 3 kofera se otključavaju. Hidraulični amortizeri na poklopcima kofera osiguravaju meko otvaranje.
Inovativno prednje ogibljenje (wishbone) smanjuje trenje u poređenju sa konvencionalnim teleskopskim viljuškama i čini vožnju 30% mekšom. Istovremeno, za skretanje je potrebno 40% manje energije, što motociklu daje zavidnu agilnost. Osjećaj na upravljaču je potpuno prirodan. Rad ogibljenja se podešava u zavisnosti od odabranog načina vožnje. Također i prednaprezanje zadnje opruge, gdje dodatno možete odabrati težinu: vozač, vozač sa prtljagom, vozač i suvozač i puno opterećenje. Podešava se prekidačem, a postavka se prikazuje na ekranu. Poboljšani i lakši ABS sistem kočenja, u kombinaciji sa dvostrukim kombinovanim sistemom kočenja (D-CBS), optimalno raspoređuje silu kočenja između oba točka. Karakteristike kočenja se prilagođavaju odabranom načinu vožnje. Hondin sistem kontrole proklizavanja sa selektivnom kontrolom obrtnog momenta (HSTC) osigurava sigurno ubrzanje u svim uslovima na putu. Sistem kontrole pritiska u gumama upozorava vas na sve promjene pritiska prikazom na ekranu.
Suština Gold Winga je njegov 6-cilindrični bokser motor sa najnovijom Euro5+ specifikacijom, koji nudi ogroman obrtni moment čak i pri najnižim obrtajima. Tipičan osjećaj isporuke snage brzo postaje zarazan. Maksimalna snaga je 93 kW (126 KS) pri samo 5.500/min, a obrtni moment je moćnih 170 Nm pri 4.500/min. Umjerena potrošnja goriva od samo 5,4 l/100 km je također impresivna. Izduv daje dubok i snažan zvuk, bez nepotrebne buke. ISG (Integrisani Starter Generator) kombinuje alternator i starter u jednu komponentu i štedi 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje motora.
Dodani sistem Throttle By Wire (TbW) donio je sa sobom mogućnost odabira 4 načina vožnje, koji mijenjaju karakter motora i isporuku snage. Postavke Honda Selectable Torque Control (HSTC), prigušenja ovjesa i povezanih ABS kočnica – sistema dvostrukog kombinovanog kočionog sistema (D-CBS) također su promijenjene.
TOUR način rada – za udobnost i snagu.
SPORT način rada – za snažno ubrzanje i čvrsto ovjes.
ECON način rada – za lako krstarenje i maksimalnu ekonomičnost.
RAIN način rada – za mokre i klizave uslove vožnje.
U sva 4 načina rada, HSTC sistem omogućava stalnu kontrolu nad prianjanjem zadnjeg pogonskog točka.
ISG (Integrirani starter generator) kombinuje alternator i starter u jednu komponentu, štedeći 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje motora sa sistemom Idle Stop na DCT verziji, koji isključuje motor nakon tri sekunde mirovanja i ponovo ga pokreće kada se pritisne papučica gasa. Ovo dodatno smanjuje potrošnju goriva i zagađenje. Idling Stop se može isključiti po želji. Kako bi se olakšalo kretanje uzbrdo, Gold Wing standardno ima sistem pomoći pri kretanju uzbrdo (HSA), koji drži motocikl 3 sekunde čak i kada je ručica kočnice pritisnuta.
Originalna dodatna oprema:
– zadnji nosač
– podesivi deflektori za ruke i trup
– fiksni deflektori za noge i stopala
– unutrašnje torbe za bisage
-…
Napomene: Neke slike mogu prikazivati plaćenu originalnu dodatnu opremu. Moguće su greške pri unosu podataka. Za tačne informacije, obratite se ovlaštenom prodavaču.
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
GL 1800 Gold Wing Tour DCT
Cijena do registracije
78.000,00 KM
Akcijska cijena
–
Motor
Vrsta : Šesterocilindrični boxer vodom hlađeni, 4-takta 24-ventila SOHC
Zapremina : 1.833 cm3
Promjer x hod : 73 x 73mm
Omjer kompresije : 10,5: 1
Najveća snaga : 93kW / 5.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 170Nm / 4.500min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 5,6L
Sistem napajanja gorivom
Električni sistem
Kapacitet baterije : 12V/21Ah
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Vrsta kvačila : dvostruko hidraulično
Mjenjač : DCT automatski 7-brzina i rikverc
Završni prijenos : Zatvoreni kardan
Šasija
Tip : Aluminijska, dvostruke grede
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.615 x 905 x 1.430mm
Međuosovinski razmak : 1,695mm
Ugao glave upravljača : 30,5°
Trag točkova : 109mm
Krug okretanja : 3.4m
Visina sjedala : 745mm
Visina od tla : 130mm
Težina spreman za vožnju: 393kg
Ovjes
Prednji ovjes : Double Wishbone
Stražnji ovjes : Pro-Link
Felge i gume
Prednja felga : 18 x MT3,5
Stražnja felga : 16 x MT6,0
Dimenzija prednje gume : 130/70R-18
Dimenzija stražnje gume : 200/55R-16
Kočnice
Prednje kočnice : 320 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa 6-klipnim kliještima, plivajuči dikovi i sinterovane disk pločice. Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
Stražnje kočnice : 316 x 11mm ventilirani disk sa 3-klipnim kliještima. Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
Električni sistem
Instrument tabla: 7-inch TFT display
Prednja svjetla: LED
Zadnja svjetla: LED
Konekcija: Bluetooth Audio and Apple CarPlay / Android Auto Wireless
USB: Da
Sigurnosni sistem: HISS
Cruise Control: Da
Riding mode: Tour, Sport, Econ and Rain
Dodatne karakteristike: grijana sjedišta, grijane ručke, el. podesiv vizir, smart ključ, kontrola pritiska u gumama, maglenke, airbag…
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.





















