


GL 1800 Gold Wing Bagger
Potpuno obnovljena
Honda Gold Wing je sinonim za vrhunsko putovanje od 1975. godine. Kombinuje udobnost, prestiž i neuporediv kvalitet. Bogata standardna oprema ne ostavlja nikakvu sumnju. Pažljiva izrada i korišteni materijali odmah jasno daju do znanja da je ovo Hondin vodeći model. Honda Gold Wing ostaje kraljica putovanja.
Honda je dodatno poboljšala povezivost sa Apple CarPlay™ za iPhone i Android Auto™ za druge pametne telefone dodavanjem opcije Wi-Fi veze. Audio sistem je također poboljšan snažnijim zvučnicima za vrhunski kvalitet zvuka. Pojednostavljena Bluetooth veza za interfon omogućava ugodniju komunikaciju između vozača i suvozača. Početni ekran ‘Home Bar’ je također pojednostavljen za lakše i brže korištenje funkcija Apple CarPlay™ i Android Auto™.
Legendarni uglađeni 6-cilindrični bokser motor sa 1833 ccm i novim postavkama ECU-a sada je u skladu sa najnovijim Euro5+ standardima.
Gold Wing Tour DCT sa revolucionarnim 7-brzinskim automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom 3. generacije i opcijom ručnog mijenjanja brzina. Dual Clutch Transmission (DCT). Hondin jedinstveni DCT automatski mjenjač savršeno je prilagođen novom Gold Wingu. Eliminiše mogućnost pogrešnog mijenjanja brzina, neželjenog gašenja motora i olakšava vozaču vožnju, posebno u gradskoj vožnji. Brzine su prilagođene za duga putovanja. Mijenjanje brzina je izuzetno glatko i brzo i osigurava konstantan prijenos snage. Buka prilikom mijenjanja brzina je smanjena.
Dostupna su 2 načina mijenjanja brzina:
– ručni MT vam ostavlja potpunu slobodu mijenjanja brzina pomoću dugmadi na lijevom upravljaču
– automatski D prepoznaje različite situacije u vožnji i prilagođava im se kako bi vožnja bila ugodnija.
U automatskom režimu, DCT također omogućava ručnu intervenciju pomoću dugmadi na lijevom upravljaču. U odgovarajućem trenutku, sistem se vraća u automatski režim.
DCT ima ugrađeni režim kretanja sa brzinom naprijed od 1,8 km/h i brzinom nazad od 1,2 km/h, koji se lako kontroliše pomoću +/- prekidača na lijevom upravljaču. Sistem Idle Stop u DCT verziji isključuje motor nakon tri sekunde neaktivnosti i ponovo ga pokreće kada se okrene ručica gasa. Ovo dodatno smanjuje potrošnju goriva i zagađenje. Funkcija gašenja u praznom hodu može se po želji isključiti.
4 načina vožnje također određuju rad DCT mjenjača:
– TOUR za glatko mijenjanje brzina u rasponu od nižih do viših okretaja
– SPORT za direktnije uključivanje brzina u rasponu od srednjih do viših okretaja
– ECON za glatko mijenjanje brzina u rasponu od nižih do srednjih okretaja
– RAIN za glatko i sporije mijenjanje brzina u rasponu od nižih do viših okretaja
Nakon posljednjeg većeg redizajna, Honda Gold Wing u bagger stilu je kompaktnija i lakša. Oblik je atletski i sugerira više dinamike. Ažurirani legendarni 6-cilindarski Euro5+ motor nudi obilje snage pri svim okretajima zahvaljujući tehnologiji sa 4 ventila i superiornoj elektronici sa Throttle By Wire (TbW) sistemom, koji omogućava 4 načina vožnje i pomoć pri kretanju uzbrdo. Ima aluminijski okvir i patentiranu dvostruku prečku koja nježno preuzima sve neravnine. Prednapon zadnjeg amortizera je ručno podesiv. Udobnost vozača osiguravaju pametni beskontaktni Smart Key, Apple CarPlay™ i Android Auto™, Bluetooth, Wi-Fi, dvije USB tip-C utičnice, navigacija na ekranu od 7 inča i grijane ručke podesive na više nivoa. Inženjeri su posvetili ogromnu pažnju udobnosti, usmjeravanju topline i protoka zraka. Manji otpor vazduha takođe doprinosi manjoj potrošnji goriva. Električni vizir može se beskonačno podešavati po visini pomoću prekidača na lijevoj strani upravljača. Iz asortimana dodatne opreme možete se sjetiti: viši vizir za potpunu zaštitu od vjetra, podesivi deflektori vjetra za ruke i tijelo i fiksni deflektori za noge i stopala.
Sva svjetla su izrađena u LED tehnologiji. Donji dio farova koristi 5 poliranih optičkih sočiva, koja svjetlu daju poseban dodir. Pokazivači smjera su integrirani u retrovizore i mogu se automatski isključiti. Tempomat je poboljšan u svakom pogledu zahvaljujući TbW-u. Prekidač se nalazi na desnoj strani upravljača. Odabrana brzina se jasno prikazuje na ekranu. Kontrolna tabla je izuzetno luksuzna s naglaskom na dubinu i kontrast. TFT ekran u boji od 7 inča uredno pruža sve potrebne informacije. Pritisak u gumama se prikazuje u brojkama. Intenzitet prikaza informacija se automatski podešava, ali ga možete sami odabrati. Navigacijski signal je kontinuiran čak i u tunelima zahvaljujući ‘žirokompasu’. Neke navigacijske funkcije mogu se koristiti tokom vožnje. Trodimenzionalni dvobojni amblem Gold Wing pronašao je svoje mjesto u središtu kontrolne ploče i na pametnom ključu. Paljenje i zaključavanje upravljača mogu se upravljati pametnim ključem, koji uključuje i ključ za hitne slučajeve za svaki slučaj. Pomoću pametnog ključa možete pokrenuti treptanje svih pokazivača smjera kako biste lakše pronašli svoj motocikl. Pomoću dugmeta na pametnom ključu, sva 3 kofera se otključavaju. Hidraulični amortizeri na poklopcima kofera osiguravaju meko otvaranje.
Inovativno prednje ogibljenje (wishbone) smanjuje trenje u poređenju sa konvencionalnim teleskopskim viljuškama i čini vožnju 30% mekšom. Istovremeno, za skretanje je potrebno 40% manje energije, što motociklu daje zavidnu agilnost. Osjećaj na upravljaču je potpuno prirodan. Rad ogibljenja se podešava u zavisnosti od odabranog načina vožnje. Također i prednaprezanje zadnje opruge, gdje dodatno možete odabrati težinu: vozač, vozač sa prtljagom, vozač i suvozač i puno opterećenje. Podešava se prekidačem, a postavka se prikazuje na ekranu. Poboljšani i lakši ABS sistem kočenja, u kombinaciji sa dvostrukim kombinovanim sistemom kočenja (D-CBS), optimalno raspoređuje silu kočenja između oba točka. Karakteristike kočenja se prilagođavaju odabranom načinu vožnje. Hondin sistem kontrole proklizavanja sa selektivnom kontrolom obrtnog momenta (HSTC) osigurava sigurno ubrzanje u svim uslovima na putu. Sistem kontrole pritiska u gumama upozorava vas na sve promjene pritiska prikazom na ekranu.
Suština Gold Winga je njegov 6-cilindrični bokser motor sa najnovijom Euro5+ specifikacijom, koji nudi ogroman obrtni moment čak i pri najnižim obrtajima. Tipičan osjećaj isporuke snage brzo postaje zarazan. Maksimalna snaga je 93 kW (126 KS) pri samo 5.500/min, a obrtni moment je moćnih 170 Nm pri 4.500/min. Umjerena potrošnja goriva od samo 5,4 l/100 km je također impresivna. Izduv daje dubok i snažan zvuk, bez nepotrebne buke. ISG (Integrisani Starter Generator) kombinuje alternator i starter u jednu komponentu i štedi 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje motora.
Originalna dodatna oprema po narudžbi:
– centralni kofer u boji
– viši vizir
– naslon za suvozača
– podesivi deflektori za ruke i trup
– fiksni deflektori za noge i stopala
– unutrašnje torbe za kofere
– …
Napomene: Neke slike mogu prikazivati plaćenu dodatnu opremu. Mogućnost greške u unosu podataka. Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog distributera za tačne informacije.
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
GL 1800 Gold Wing Bagger
Cijena do registracije
63.500,00 KM
Akcijska cijena
–
Motor
Vrsta : Šesterocilindrični boxer vodom hlađeni, 4-takta 24-ventila SOHC
Zapremina : 1.833 cm3
Promjer x hod : 73 x 73mm
Omjer kompresije : 10,5: 1
Najveća snaga : 93kW/5.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 170Nm/4.500min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 5,6L
Sistem napajanja gorivom
Napajanje gorivom : PGM-FI elektronsko ubrizgavanje goriva sa automatskim čokom
Promjer usisnika : 50mm
Pročistač zraka : Papirnati pročistač zraka
Kapacitet spremnika goriva : 21 litar
Potrošnja goriva : 5,4L/100km
Električni sistem
Kapacitet baterije : 12V/21AH
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Vrsta kvačila : dvostruko hidraulično
Mjenjač : DCT automatski 7-brzina i rikverc
Završni prijenos : Zatvoreni kardan
Šasija
Tip : Aluminijska, dvostruke grede
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2,475 x 905 x 1,340mm
Međuosovinski razmak : 1,695mm
Ugao glave upravljača : 30,5°
Trag točkova : 109mm
Krug okretanja : 3.4m
Visina sjedala : 745mm
Visina od tla : 130mm
Težina vozila spremnog za vožnju : 373kg
Ovjes
Prednji ovjes : Double Wishbone
Stražnji ovjes : Pro-Link
Felge i gume
Prednja felga : 18 x MT3,5
Stražnja felga : 16 x MT6,0
Dimenzija prednje gume : 130/70R-18
Dimenzija stražnje gume : 200/55R-16
Kočnice
Prednje kočnice : 320 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa 6-klipnim kliještima, plivajuči dikovi i sinterovane disk pločice. Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
Stražnje kočnice : 316 x 11mm ventilirani disk sa 3-klipnim kliještima, Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.















