NC 750D Integra ABS

Total Freedom

Naziv potječe od integracije praktičnosti skutera s dinamičnim performansama motocikla. Integra pruža položaj sjedenja vozača s nogama ispruženim prema naprijed, oklope koji pružaju zaštitu od vjetra i vremenskih ne-prilika, praktične pretince za pohranu Vaših osobnih sitnica i na kraju prijenos s dvostrukom spojkom i sekvencijalnim mjenjačem druge generacije, inovativni Honda Dual clutch, a sve to na kotačima od 17“.

Novo za 2018: NC modeli sad su serijski opremljeni sa Honda Selectable Torque Control (HSTC) koji se može isključiti, gornja granica max. obrtaja je podignuta za 900 obrtaja na 7500rpm, povečana autonomija na 400 km.

2016. zajedno sa svojim blizancima NC750 X i NC750 S, Integra je dobila LED svijetla naprijed i nazad, izmjenjen izduvni sistem, gizajn i stil Integre su evoluirali, tako da sada dominiraju agresivniji izgled i oštrije ivice. Potpuno nova Showa Dual Bending Valves prednja viljuška i instrument tablu kojoj možete prilagođavati boju displeja.

Integra je postavila standard kombinujući mnoge od najboljih atributa kako motocikla, tako i skutera. Nova Integra čini isto, samo bolje.
Motor je opremljen drugom generacijom inovativnog prijenosa sa dvostrukim kvačilom i sekvencijalnim mjenjačem (Hondin Dual Clutch), koji kombinira udobnost i jednostavnost korištenja „automatskog“ mjenjača, ali zahvaljujući 6-stupanjskim elektronski upravljanim manualnim modom rada nudi vozaču mogućnost mijenjanja prijenosa prema njegovim željama, kako bi vozač mogao doživjeti potpuni osjećaj vožnje motocikla. Oba načina nude značajne prednosti u odnosu na tradicionalne CVT prijenose koji se koriste na ostalim Maxi-skuterima, a za model 2016. DCT-u je dorađen softver sa 3 nivoa S moda vožnje za bolje promjene brzina u AT modu i sa podignutim limitom obrtaja za prebacivanje u nižu brzinu u MT modu..

Prilikom dizajniranja Integre ključne riječi su bile “zabava”, “udobnost” i “sigurnost”. Iako su novi motor i sekvencijalni mjenjač sa dvostrukom spojkom pokazao kritičnim za postizanje cilja, važnu ulogu ima i šasija koja je dizajnirana da bi pružila udobno, sigurno te reaktivno upravljanje motociklom. Na sve to dodano je ogibljenje motocikla te C-ABS sustav koji dolazi kao serijska oprema.

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

NC 750D Integra ABS DCT

Cijena do registracije

18.700,00

Akcijska cijena

Vrsta : Dvocilindrični paralelni, vodom hlađeni SOHC
Zapremina : 745cm3
Promjer x hod : 77 x 80mm
Omjer kompresije : 10.7:1
Najveća snaga : 40,3kW/6.250min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 68Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 4,1L

Napajanje gorivom : PGM elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 14,1 litra
Potrošnja goriva : 28,9 km/L

Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/11,2 AH

Kvačilo : Uljno više lamelno dvostruko kvačilo
Vrsta kvačila : Dual Clutch
Mjenjač : DUAL CLUTCH mjernjač sa tri načina rada: D mod, S mod, Manual mod
Završni prijenos : O-ring lanac

Tip : Čelični okvir
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2,195 x 810 x 1,440mm
Međuosovinski razmak : 1,525mm
Ugao glave upravljača : 27°
Trag točkova : 110mm
Visina sjedala : 790mm
Visina od tla : 135mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 237 kg

Prednji ovjes : 41mm teleskopska vilica, hod 120mm
Stražnji ovjes : PRO-LINK vilica sa mono amortizerom, 120 mm

Prednji točak : Aluminijske sa više krakova
Stražnji točak : Aluminijske sa više krakova
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT4.5
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C (58W)
Dimenzija stražnje gume : 160/60 -ZR17M/C (69W)

Prednje kočnice : 320mm hidraulični disk sa troklipnim kočionim kliještima ABS i CBS
Stražnje kočnice : 240mm hidraulični disk sa jednoklipnim kočionim kliještima ABS i CBS

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

logoIntegra

Video

Play Video