CRF 1000L AFRICA TWIN

Zov divljine

Nasljedivši avanturistički duh slavnih prethodnika, nova Honda CRF 1000L Africa Twin donosi inovativan i moćan dvocilindrični motor u laganoj, agilnoj šasiji, spremnoj za istinsku avanturu i van puteva, bilo da prelazi kontinente i velika rastojanja. U ponudi se mogu naći dvije verzije: prva sa najnovijim ABS-om i višestrukim režimom kontrole obrtnog momenta (HSTC) koji se mogu isključiti, i druga opremljena Hondinom jedinstvenim DCT-om (nudeći novu off-road funkcionalnost), + ABS-om i HSTC-om.

Osnovna obilježja nove Africe Twin su snažan motor, izuzetno pouzdana šasija, suspenzija za duga putovanja, kao i uspravan položaj vozača tokom vožnje, sa širokim upravljačem koji osigurava bolju stabilnost na svakoj podlozi.

Upravo navedena obilježja ključ su udobnosti, lakoće vožnje i prilagodljivosti svakoj situaciji nebitno da li se vozi na autoputu, planinskom stazom ili po gradu.
Nova Honda Africa Twin neće vas iznevjeriti kada se u vama probudi avanturistički duh, pa udobnost asfalta odlučite da zamijenite makadamom.

Kod Honde sve kreće od motora. Dvocilindraš zapremine 998 ccm konstrukcijski se temelji na trkačkim motorima, modela CRF 250R i 450R.
Motor razvija snagu od 70 kW pri 7.500 o/min uz maksimalni obrtni momenat od 98Nm pri 6.000 o/min.

Čelični okvir nove Honde pruža savršeni balans pri visokim brzinama, nezavisno od opterećenja motocikla. Zahvaljujući kokstrukcijskim riješenjima, kao što je pozicija akumulatora iza glava cilindara, dobijeno je niže težište i bolji raspored težine.
Prednji točkovi na ovom motociklu su dimenzija 21’’, dok su zadnji 18’’. Ove dimenzije omogućavaju ugradnju čitavog niza putničkih, ali i off-road guma.

Dizajneri su se pri stvaranju nove Honde vodili idejom “bezkompromisne avanture”. Ta ideja prožeta je kroz kompletnu spoljašnost motocikla, od minimalnog oklopa, preko dvostrukih LED svjetala originalnog dizajna, pa sve do sjedišta podesivog po visini.
Veliki rezervoar za gorivo zapremine 18,8 litara, kao i potrošnja od svega 4,6 l/100 km (za model sa DCT menjačem) dodatno naglašavaju avanturistički duh motocikla.

Novo za 2018. Lakši za 2kg, Throttle By Wire, 3 moda vožnje Tour, Urban i Gravel. Za DCT verziju poboljšan S mod u 3 nivoa

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CRF 1000L AT ABS + TC
CRF 1000L AT DCT ABS + TC

Cijena do registracije

28.000,00
29.490,00

Akcijska cijena

Vrsta : Dvocilindrični paralelni, vodom hlađeni, 8 ventila
Zapremina: 998cm3
Promjer x hod : 92 x 75,1mm
Najveća snaga : 70kW/7.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 98Nm/6,000min-1 (95/1/EC)

Napajanje gorivom : PGM elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 18,8 litra

Kvačilo :
MT – Uljno, višelamelno kvačilo
DCT – dvostruko uljno, višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski mjenjač MT/DCT
Završni prijenos : O-ring lanac

Tip : Čelični okvir
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.335 x 930 x 1.475mm
Međuosovinski razmak : 1.575mm
Visina sjedala : podesiva 850/870mm
Visina od tla : 250mm
Težina sa praznim spremnikom goriva :
Manuelni – 212kg
DCT – 222kg
Težina sa punim spremnikom goriva :
Manuelni – 230kg
DCT – 240 kg

Prednji ovjes : 45mm teleskopska vilica sa podešavanjem predopterečenja i DF-a, hod 230mm
Stražnji ovjes : Monoblok PRO-LINK vilica sa mono gasnim amortizerom, podesivo predopterečenje i povrat opruge 220 mm

Prednji točak : Žičane sa aluminijskim okvirom
Stražnji točak : Žičane sa aluminijskim okvirom
Prednja felga : 21 x 2,15
Stražnja felga : 18 x 4,0
Dimenzija prednje gume : 90/90-21 Tube Type
Dimenzija stražnje gume : 150/70-18 Tube Type

ABS sistem : 2-kanalni ABS
Prednje kočnice : 310mm dvostruki , plivajuči hidraulični disk sa radijalnim četveroklipnim kočionim kliještima ABS
Stražnje kočnice : 256mm hidraulični disk sa jednoklipnim kočionim kliještima

Sigurnosni sistem : HISS
Prednje svjetlo : Dvostruko LED (1 dugo / 1 kratko)
Zadnje svijetlo : LED

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

Africa-Twin-logo

Video

Play Video