CRF 1000L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Povratak legende

Popularna Africa Twin 2018. dobila je robusniju verziju Adventure Sports sa većim rezervoarom za autonomiju od preko 500km, duži hod amortizera, viši položaj sjedišta, veći razmak od tla, grijane ručke, veću masku i viši vizir. Pravi poklon za 30. godišnjicu imena Africa Twin je posebna HRC shema boja.

U poređenju sa Africom sestra blizanka verzija Adventure Sports je osjetno veća, s ravnijim sjedištem i uspravnijim položajem vozača. Prednji oklop i viši vizir za 80 mm nude više zaštite od vjetra. Veća zaštita agregata ispod i serijska cijevna zaštita (roll bar) u slučaju pada ili udarca. Dodatnih 5,4 litara goriva povećava autonomiju sa jednim tankom na preko 500 km. Serijske grijane ručke, kao i 12V utičnica. Adventure Sports ima 30mm više sjedište, podesivo od 900mm do 920mm. Zato je upravljač viši 32,5 mm i 5 mm bliže vozaču.

Rezervoar za gorivo 24.2L donosi uz prosječnu potrošnju 4.6L/100km, autonomiju od preko 500km.

Klirens iznosi čak 270mm, što je 20mm viši od standardne Afrike i omogućava vožnju po vrlo teškom terenu. Potpuno podesivi prednji amortizeri sa 226mm hodom (22mm duže), a zadnji amortizer sa hodom 240mm (20mm duže).

Polirani aluminijumski paneli daju motociklu poseban šarm i robusnost. Za Adventure Sports bit će dostupni posebni aluminijski koferi.

Novi sistem Throttle By Wire omogućava 3 načina vožnje Riding Modes, poboljšana 7-stepena kontrola proklizavanja točkova HSTC, odaziv motora i još bolji zvuk. Grubo profilisane gume sada su homologovane do 180km/h. Promjena brzine u viši stepen prenosa bez upotrebe kvačila (Quickshifter).

Tajna CRF1000L Africe Twin je moderna jedinica, koji također prkosi svim zahtjevima vožnje. Dvocilindraš je izuzetno kompaktan i nudi korisnu snagu u svim obrtajima Modifikovani filter zraka poboljšava odziv u srednjem opsegu obrtaja, poboljšan ispušni sistem omogućava bolji zvuk i veći kapacitet.

Novi sistem Throttle By Wire (TBW), omogućava 3 načina vožnje Riding Modes kako bi prilagodili karakter motora i moć na različitim uslovima vožnje.
Tako vozeći sistem može biti podešen samo sa tipkom na lijevoj strani upravljača.

Postoje 3 unaprijed podešena režima vožnje i USER režim za podešavanje ličnih parametara:
TOUR – maksimalna snaga (1), srednje kočenje motorom (2) i velika kontrola zadnjeg točka HSTC (6).
URBAN – srednja snaga (2), srednje kočenje motorom (2) i velika kontrola zadnjeg točka HSTC (6).
GRAVEL – manja snaga (3), manje kočenje motorom (3) i velika kontrola zadnjeg točka HSTC (6).
USER – Ovaj način omogućava vozaču da izabere lične postavke snage, kočenje motorom i kontrole zadnjeg točka HSTC.

Poboljšan je i ažuriran Honda Selectable Torque Control (HSTC). Prvi nivo je namijenjen za agresivnu off-road vožnju sa grubim terenskim gumama, sedmi nivo nudi maksimalnu kontrolu i sigurnost na klizavoj mokroj cesti. Sistem se može potpuno isključiti.

Obilje dodatnih poboljšanja će obradovati vozača na terenu: pedale su šire, sa pomjerenim osloncima za suvozača dobilo se više prostora za noge vozača… Žmigavci se sada samostalno isključuju. Zadnji žmigavci uključuju funkciju naglog kočenja Emergency Stop Signal koji upozorava treptanjem nazad na vozača iza na naglo kočenje. Nova litij-ionska baterija koja štedi 2kg, a je ujedno je i trajnija.

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CRF 1000L AT AS
CRF 1000L AT DCT AS

Cijena do registracije

29.900,00
32.000,00

Akcijska cijena

Vrsta : Dvocilindrični paralelni, vodom hlađeni, 8 ventila
Zapremina: 998cm3
Promjer x hod : 92 x 75,1mm
Najveća snaga : 70kW/7.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 98Nm/6,000min-1 (95/1/EC)

Napajanje gorivom : PGM elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 24,2 litra
Potrošnja goriva :
MT – 21,7 km/L (WMTC)
DCT – 21,8 km/L (WMTC)

Kvačilo :
MT – Uljno, višelamelno kvačilo
DCT – dvostruko uljno, višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski mjenjač MT/DCT
Završni prijenos : O-ring lanac

Tip : Čelični okvir
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.340 x 930 x 1.570mm
Međuosovinski razmak : 1.580mm
Visina sjedala : podesiva 900/920mm
Visina od tla : 270mm
Težina sa punim spremnikom goriva :
Manuelni – 243kg
DCT – 253 kg

Prednji ovjes : 45mm teleskopska vilica sa podešavanjem predopterečenja i DF-a, hod 252mm
Stražnji ovjes : Monoblok PRO-LINK vilica sa mono gasnim amortizerom, podesivo
predopterečenje i povrat opruge 240 mm

Prednji točak : Žičane sa aluminijskim okvirom
Stražnji točak : Žičane sa aluminijskim okvirom
Prednja felga : 21 x 2,15
Stražnja felga : 18 x 4,0
Dimenzija prednje gume : 90/90-21 Tube Type
Dimenzija stražnje gume : 150/70-18 Tube Type

ABS sistem : 2-kanalni ABS
Prednje kočnice : 310mm dvostruki , plivajuči hidraulični disk sa radijalnim četveroklipnim kočionim kliještima ABS
Stražnje kočnice : 256mm hidraulični disk sa jednoklipnim kočionim kliještima

Sigurnosni sistem : HISS
Prednje svjetlo : Dvostruko LED (1 dugo / 1 kratko)
Zadnje svijetlo : LED

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

Africa-Twin-logo

Video

Play Video