CBR 1000RR SP ABS

CBR1000RR Fireblade SP – Next Stage Total Control

Honda CBR1000RR Fireblade SP ide na sljedeću fazu totalne kontrole. Specifična snaga se povećava za 14% – dosežu najveću razinu ikad za Fireblade – zahvaljujući 15kg smanjenje težine i 8kW pojačavanjem snage. Također je opremljen sa polu-aktivnim Electronic Control (S-EC) ovjes, plus Honda Selectable Torque Control, Selectable Engine Brake, new ABS, Quickshifter, Downshift Assist, Riding Mode Select System and Power Selector. Dobijena tehnologija iz RC213V-S MotoGP podiže iskustvo vožnje čak i dalje.

1992. nešto novo iznenadilo je svijet motociklizma. Radikalno razmišljanje iz Honde usmjerena na odnos između snage i težine i CBR900RR Fireblade postigao je u potpunosti formirati savršenu ravnotežu između te dvije tačke.

Fizički manji i mnogo agilniji od klase veće zapremine, njegov četiri-cilindarski motor također je plasirao pravi udarac.
Fireblade je resetovao očekivanja upravo ono kako bi trebao da bude sportski motocikl open klase, i što se može učiniti u doba kada je pravolinijski u središtu pozornosti bile konjske snage i brzina.

Tokom sljedećih 25 godina Fireblade je doživio mnoge promjene i kroz mnoge evolucije – i svaki podupire koncept potpune kontrole. Svaka generacija je izgrađena na ostavštini originalne Fireblade, pružajući vrhunski uravnotežen paket koji radi nevjerojatno dobro na stazi i što je još važnije je ujedno uzbudljivo i jedinstveno iskustvo za vožnju na otvorenoj cesti.

Činjenica da je Fireblade tako dobar za utke na otvorenoj cesti je – Isle of Man TT, gdje je najuspješniji 1000cc motocikl ikada sa 23 pobjede u svoje ime – to je dokaz njegove brzine, upravljivosti i sposobnost da obavi većinu testiranja i u ekstremnim uslovima na „stvarnim cestama“.

Noviteti koji čine novu SP:

• Inertial Measurement Unit (IMU)
• Öhlins Electronic Control (S-EC) ovjes
• Honda Selectable Torque Control (HSTC)
• Novi ABS
• Riding Mode Select System (RMSS)
• 195kg spreman za vožnju
• Titaniumski rezervoar
• Brembo četveroklipne radialne monoblok kočione čeljusti
• Redizajnirani točkovi
• Minimali i agresivni stilizovani izgled

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CBR 1000RR SP ABS

Cijena do registracije

46.990,00

Akcijska cijena

Vrsta : Četverocilindrični vodom hlađeni DOHC
Zapremina : 999cm3
Promjer x hod : 76 x 55mm
Omjer kompresije : 13:0,1
Najveća snaga : 141kW/13.000min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 116Nm/11.000min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 3.4 litre

Napajanje gorivom : PGM-DSFI elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 16 litara

Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/4,5 AH
Izlazna snaga generatora : 0,42 kW

Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac

Tip : Aluminijski kostur
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2065mm x 720mm x 1125mm
Međuosovinski razmak : 1405mm
Ugao glave upravljača : 23° 30′
Trag točkova : 96mm
Visina sjedala : 834mm
Visina od tla : 129mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 195kg

Prednji ovjes : Öhlins NIX30 teleskopska vilica unut. prečnik 43mm i NIX30 Smart-EC (OHLINS) sa podešavanjem predopterećenja, kompresije i povrata opruge, hod 120mm
Stražnji ovjes : PRO-LINK vilica sa plinskim Öhlins TTX36 Smart-EC amortizer sa podešavanjem predopterečenja, kompresije i povratom opruge, hod 60mm

Prednji točak : Aluminijski
Stražnji točak : Aluminijski
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT6
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C (W)
Dimenzija stražnje gume : 190/50 -ZR17M/C (W)

ABS : Dvokanalni
Prednje kočnice : 320 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa četveroklipnim Brembo Monoblock kočionim kliještima
Stražnje kočnice : 220 x 5.0mm hidraulični disk sa jednoklipnim kočionim kliještima

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

cbr-fireblade-logo

Video

Play Video