CBR 1000RR Fireblade SP2

30th Anniversary Edition za 30. godišnjicu postojanja modela Fireblade

Ograničena i numerirana serija CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary Edition na 30. godišnjicu Fireblade modela. Dostupno u jubilarnoj HRC boji. Redizajnirani 22YM CBR1000RR-R Fireblade SP ima rafinirani pogonski agregat za bolje ubrzanje pri srednjim okretajima, kraći omjer prijenosa i poboljšani quick shifter (gore/dolje). Prema preporukama HRC natjecatelja, Honda Selectable Torque Control (HSTC) sistem je poboljšan za bolje prianjanje. Okvir, stražnja vilica, aerodinamika i položaj vozača temelje se na MotoGP RC213V.

Honda CBR1000RR-R SP Fireblade je napravljena za brzu vožnju na trkaćoj stazi. I okvir i položaj vozača dizajnirani su za iznimno dinamičnu vožnju, dok novi Fireblade SP nudi nevjerojatnu učinkovitost i potpunu kontrolu. U razvoju motora i šasije oslanjali su se na cestovni homologirani model RC213V-S, a u aerodinamici se Honda nastojala što više približiti samom modelu RC213V MotoGP. Novi Frieblade je geometrijski smanjen, što omogućuje još precizniju kontrolu pri vožnji pri velikim brzinama i povećava stabilnost pri ubrzavanju i kočenju. CBR1000RR-R SP verzija: Za razliku od osnovne verzije, CBR1000RR-R SP koristi drugu generaciju Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) i OBTi (Öhlins Object Based Tuning sučelje), koji sada omogućuju još preciznije podešavanje i podešavanje prednjeg i stražnjeg ovjesa. Prednje vilice su zamijenjene novijim 43 mm Ohlins NPX. Ohlins NPX koristi tlačnu vilicu, koja omogućuje bolje prigušivanje i apsorpciju udaraca pri brzinama trkaće staze. Također je poboljšano prianjanje prednje gume. Stražnji amortizer je Ohlins TTX36 Smart EC. Duža zadnja viljuška značajno je pridonijela boljoj geometriji motocikla. Preuređeni OBTi (Öhlins Object Based Tuning sučelje) sada nudi napredno podešavanje prednjeg i stražnjeg ovjesa. Obje se sada mogu postaviti neovisno o zadanim postavkama. Postavke se mogu spremiti u tri načina koji omogućuju vozaču više konfiguracija za vožnju po trkaćoj stazi. Oni se mogu odabrati tijekom vožnje. Prednji kočioni diskovi su promjera 330 mm i zaustavljaju se kočionim čeljustima Brembo Style sa 4 klipa. Kočione čeljusti na stražnjem točku također su marke Brembo. Cornering ABS sistem je posebno prilagođen za utrke. CBR1000RR-R SP već je standardno opremljen sa 3-stepenim originalnim  Quickshifterom. Novi 4-cilindrični agregat pruža učinkovitost sa unutarnjim izgaranjem poput motora RC213V-S, zajedno sa svojom tehnologijom niskog trenja. Provrt i hod klipa su isti kao kod RC213V. Agregat novog CBR1000RR-R Fireblade opremljen je klipnjačama od titana i kovanim aluminijskim klipovima. Izravan dovod zraka sa donje strane prednje maske u kombinaciji s novim ispušnim sustavom 4-2-1 sa Akrapovič  izduvom omogućuje nevjerojatnih 160 kW (217 KS) pri 14.500 o/min i 113 Nm okretnog momenta. Sistem Throttle by Wire omogućuje vozaču da još brže reagira na dodavanje gasa u zavojima. Tri programa načina vožnje omogućuju vozaču postavljanje pojedinačnih parametara kao što su: – Snaga motora (P-power), koja se može podesiti u pet stepeni, stepen 1 je maksimalna snaga motora – Snaga kočenja motorom (EB-motorno kočenje), koja se postavlja u tri stupnja – 1 je maksimalna snaga kočenja – W-wheelie sustav upravljanja, koji je postavljen u tri stepena, razina 1 je najslabiji. Sistem se također može isključiti. Novi ‘dijamantni’ okvir izrađen je od 2 mm aluminija i omogućuje mnogo preciznije podešavanje, jer optimizira krutost okvira. Agregat je montiran u okvir na 6 mjesta, što značajno poboljšava upravljivost motocikla. Međuosovinski razmak sada iznosi 1,455 mm za veću stabilnost, a također su optimizirali centar gravitacije za veću upravljivost. Po uzoru na RC213V-S, zadnja viljuška je produžena za 30,5 mm, zadržavajući težinu svog kraćeg prethodnika. Zadnja guma je sada šira, dimenzija 200/55 ZR17. ABS za zavoje omogućuje učinkovito i sigurno kočenje čak i u zavoju. Sprječava mogućnost blokiranja točka čak i tijekom paničnog kočenja. Sustav Rear Lift Control (RLC) omogućuje iznimno snažno kočenje bez podizanja zadnjeg točka. Sistemi su postavljeni u dva programa vožnje – Sport, koji je namijenjen cestovnoj vožnji i Track, koji pruža veću sigurnost i točnost pri kočenju pri velikim brzinama na trkaćoj stazi. Novi model sada uključuje novi 6-osni IMU (Inertial Measuremnet Unit), koji zamjenjuje prethodni 5-osni IMU. Ova nova jedinica sada može prikupljati još točnije podatke potrebne za pravilnu kontrolu motocikla tijekom vožnje. Zbog toga su također nadograđeni sistem motornih kočnica i sistem upravljanja Wheelie. Dodatno se može pohvaliti poboljšanim 9-stepenim sistemom protiv proklizanja (HSTC), koji se također može isključiti. Potpuno je nov program “START MODE” s kojim vozač može postaviti granicu na 6.000, 7.000, 8.000 ili 9.000 o/min. Sistem vam omogućuje da startate sa potpuno otvorenim gasom, što omogućuje vozaču da se u potpunosti posveti otpuštanju kvačila, čime je start puno sigurnijim. Elektronički podesivi progresivni amortizer upravljanja (HESD), koji se sada može podesiti u tri stepena, oduvijek je bio visoko cijenjen na Firebladeu.

 

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CBR 1000RR SP2

CBR 1000RR SP2 ABS 30th Anniversary

Cijena do registracije

54.000

56.000

Akcijska cijena

Vrsta : Četverocilindrični vodom hlađeni DOHC
Zapremina : 1000cm3
Promjer x hod : 81mm x 48.5mm
Omjer kompresije : 13,4:1
Najveća snaga : 160kW/14.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 112Nm/12.500min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 4 litre

Napajanje gorivom : PGM-DSFI elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 16 litara

Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/4,5 AH
Izlazna snaga generatora : 0,42 kW

Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac

Tip : Aluminijski kostur Twin Tube composite twin spar
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2100mm x 745mm x 1140mm
Međuosovinski razmak : 1460mm
Ugao glave upravljača : 24°
Trag točkova : 102mm
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 115mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 201kg

Prednji ovjes : Öhlins NPX S-EC 43mm telescopic fork with preload, compression and rebound adjustments, 125mm stroke.
Stražnji ovjes : Öhlins TTX36 S-EC Pro-Link swingarm with preload, compression and rebound damping, 143mm stroke.

Prednji točak : Aluminijski
Stražnji točak : Aluminijski
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT6
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C (W)
Dimenzija stražnje gume : 200/55 -ZR17M/C (W)

ABS : Dvokanalni
Prednje kočnice : 330mm disc with radial-mount 4-piston Brembo Stylema caliper
Stražnje kočnice : 220mm disc with 2-piston Brembo caliper

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

cbr-fireblade-logo

Video

Play Video