CB 1000R+ Neo Sports Café

Sirov, radikalan, retro.

Hondin popularni CB1000R se vraća sa svojim upečatljivim minimalističkim dizajnom. Kao moderna interpretacija vrhunskog performansa stilskog café racer-a. Njegov 4-cilindrični motor dobio je dodatnih 15kW, Throttle By Wire, različiti modovi vožnje. Riding modovi, koji pružaju najbolju kombinaciju snage, kočenja motorom i Honda Selectable Torque Control. Potpuno novi je vrhunski okvir u kombinaciji sa Showa ovjesom i radijalnim prednjim kočnicama. Uprkos svojoj bogatijoj opremi, 12kg je lakši od svog prethodnika.

Novi CB1000R se izdvaja od gomile sa svojim dizajnom. Ne radi se samo o moćnom naked motociklu. Osim vrhunski supersport performansi, nudi i čisto estetsko zadovoljstvo svojim retro minimalističkim dizajnom. Honda inženjeri su dodali snažnu karizmu i ličnost koja najbolje opisuje ‘Neo Sports Cafe’.

U proizvodnji inženjeri su Izbjegavali upotrebu plastike, tu je samo 6 eksternih elemenata od ovog materijala. Dakle, odmah dolazi do izražaja prestižno obrađeni metalni dijelovi, u skladu sa cafe racer tradicijom. Sva svetla su u LED tehnologiji. Elegantan i sofisticiran far daje motocikla posebnu notu. Upravljač je širi i veći od prethodnog modela, također povećala visina sjedišta na 830mm. Inače, široki rezervoar je namerno uzak u prijedjelu koljena.

CB1000R je savršeno sposoban da odgovara supersport motociklu na tehnički zahtjevnom putu. Istovremeno, vlasnik je ponosan, jer motocikl objedinjuje estetiku, osjećaj u vožnji, sposobnost i najnovije tehnologije.

Dorađen je i poboljšan agregat koji dijeli sa Fireblade-om. Dorađeni 4-cilindraš je sa 16% više snage. 107 kW / 10.500obr i 104Nm / 8.000obr. Moment je povećan za 5% u srednjem režimu rada, gdje je najpotrebnije da zadovoljicestovnu vožnju. Prenosi su za 4% kraći, što dodatno poboljšava ubrzanje i odziv na gas. U prve 3 brzine ubrzava još bolje od CBR1000RA. Istovremeno, novi agregat je još ekonomičniji. Omjer kompresije je veći, odnosno 11,6 1, klipovi su kovani kao kod supersport modela Fireblade SP. Slippery kvačilo pomaže grubo prebacivanje brzina na niže i održava motocikl mirnim. Novi izduvni sistem je 4,5kg lakši i proizvodi dublji i grublji zvuk sa porastom brzine.

Sistem Throttle By Wire (TBW) daje 3 podešavajuća načina vožnje plus USER podešavanje – podešavanje snage (P), kočenje motorom (EB) i (HSTC) Honda Selectable Torque Control za zadnji točak. Izbor se vrši pomoću dugmadi na ljevoj ručki. HSTC se može isključiti.

RAIN mod – mala snaga, srednje kočenje motorom i osjetljiv HSTC sistem. Snaga je uglavnom ograničena u prva tri stepena prenosa.

STANDARD mod – srednja snaga, srednje kočenje motorom i srednje osetljivi HSTC. Snaga je ograničena, posebno u prva dva stepena, onda je to samo nešto manja nego u SPORT modu. Za parcijalno otvaranje gasa, obrtni moment je donekle ograničen.
Omogućava manja proklizanja zadnjeg točka i podizanje prednjeg točka.

SPORT režim – velika snaga, slabije kočenje motorom, manje osjetljiv HSTC. Nudi potpunu snagu i obrtni momenat.

USER mod – za lična podešavanja parametara snage, kočenja motora i HSTC.

Iako je kompaktna veličina motora, nudi više prostora za vozača. USD Prednji ovjes Showa sa posebnom funkcijom Fr Big Piston Fork (SFF-BP) i Showa monoshock zadnji amortizer savršeno obavljaju svoj zadatak i potpuno su podesivi. Radijalne prednje kočnice sa ABSom funkcionišu savršeno. Snaga se prebacuje na put kroz ogromnu zadnju gumu od 190mm. Zadnja jednostruka viljuška je praznik za oči.

CB1000R+ Dodatna oprema fabrički ugrađena:
– Grijane ručke
– Aluminijumski paneli na prednjem blatobranu
– Aluminijumski paneli na zadnjem blatobranu (hugger)
– Vizir sa aluminijumskim panelima
– Pokrov zadnjeg sjedišta sa aluminijumskim panelima
– Štitnik hladnjaka sa logom CB1000R
– Quickshifter

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CB 1000R+ Neo Sports Cafe

Cijena do registracije

29.700,00

Akcijska cijena

Vrsta : Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Zapremina : 998cm3
Promjer x hod : 75 x 56.5mm
Omjer kompresije : 11.6: 1
Snaga : 107 kW na 10.500 obrtaja
Okretni moment : 104 Nm na 8.250 obrtaja

Napajanje gorivom : PGM-FI electronic fuel injection
Kapacitet spremnika goriva : 16,2L
Potrošnja goriva : 17,2 km/L

Pokretanje : Electric
Kapacitet baterije : 12V/8.6AH

Kvačilo : Wet, multiplate with coil springs
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac

Tip : Čelični Mono-backbone
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2,120 x 789 x 1,090mm
Međuosovinski razmak : 1,455mm
Ugao glave upravljača : 25°
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 135mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 212 kg

Prednji ovjes : Showa SFF-BP USD viljuška
Stražnji ovjes : Pressurised Seperation Type

Dimenzija prednje gume : 120/70-ZR17M/C (58W)
Dimenzija stražnje gume : 190/55-ZR17M/C (73W)

Prednje kočnice : 310 x 4.5mm dual hydraulic disc with 4-piston (*Combined 3-piston) callipers, floating rotors (*ABS) and sintered metal pads
Stražnje kočnice : 256 x 5mm hydraulic disc with dual-piston calliper (*ABS) and sintered metal pads.

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

honda-CB1000R-logo-2

Video

Play Video